Najpopularniejsze marki jubilerskie na świecie

Najpopularniejsze Marki Jubilerskie Na świecie
fot. mygemma
fot. mygemma

Biżuteria w ich wykonaniu jest nie tylko dodatkiem. Bo może skupiać na sobie całą uwagę. Najpopularniejsi jubilerzy na świecie z biżuterii uczynili sztukę, wybierając najdroższe kruszce i kamienie szlachetne do jej tworzenia. Każdy z nich ma coś, co wyróżnia biżuterię na tle innych. To co je łączy, to przynależność do luksusu. Najpopularniejsze marki jubilerskie na świecie mają za sobą nierzadko kilka dekad doświadczenia, czasy wojen i politycznych zmian. Obecnie doskonale łączą duszę i trzon pierwotnych projektów z nowymi trendami i wizjonerskim podejściem do biżuterii. Kto jest na topie?

Najpopularniejsze marki jubilerskie na świecie

Biżuteria tworzy stylizację, sprawia, że jest ona pełna. Jest jak szpilki na ważne wyjście. Może być tylko subtelnym uzupełnieniem bądź magicznym, skradającym całą uwagę elementem stylizacji. Popularne marki jubilerskie to coś więcej niż tylko biżuteria, to połączenie motywów z historii, tradycji, z nowoczesnymi trendami. Jest tworzona ręcznie przez mistrzów fachu o wieloletnim doświadczeniu, nierzadko przy wykorzystaniu technik sprzed dekad. Jakie są najpopularniejsze marki jubilerskie na świecie?

Cartier

Cartier Kolekcja Panthere
fot. cartier

Król Edward VII nazwał Cartiera „jubilerem królów i królem jubilerów”. Początki Cartiera sięgają połowy XIX wieku. Nazwa pochodzi od nazwiska założyciela firmy, którym był Louis-François Cartier. Pochodzący ze skromnej rodziny Louis uczył się fachu zegarmistrza, a w 1847 przejął jeden ze sklepów swojego pracodawcy. W odróżnieniu do niego postawił na innowacyjne podejście do biznesu i obok zegarków sprzedawał również biżuterię oraz nowatorskie rzeczy. Kilka lat później przeniósł sklep do 1. dzielnicy Paryża – najbardziej prestiżowej.

Za sprawą wnuka Louisa, luksusowa marka zyskała międzynarodową popularność. Dziś pierścionki od Cartiera podkreślają hybrydowy manicure na dłoniach gwiazd. Wśród kultowych projektów Cartiera jest luksusowa biżuteria z panterą. Kultowa, wyrazista i oryginalna. Zresztą każda z kolekcji jest przejawem niezwykłego artystycznego kunsztu.

Tiffany & Spółka

Bransoletka Tiffany
fot. tiffany

Luksusowa amerykańska marka, utożsamiana z Hollywood i wielkim amerykańskim snem zaczęła się od jednego człowieka, Charlesa Lewisa Tiffany’ego. Jej biżuteria jest jak klasyczne męskie zapachy, które nigdy nie przestają zachwycać. Z Tiffany kojarzy się również kultowe niebieskie pudełko, o którym marzą kobiety, gdy mężczyzna prosi o rękę.

Założyciel marki wprowadził na amerykański rynek duże kamienie szlachetne i okrzyknięto go królem diamentów. Taka też jest misja marki, opierająca się na poszukiwaniu wyjątkowych kamieni szlachetnych. Pracownicy Tiffany’ego eksplorując świat, odkryli wiele niezwykłych kamieni i po dziś dzień poszukują nowych, wyjątkowych dodatków do biżuterii.

Buccellati

Naszyjnik Buccellati
fot. buccellati

Obecnie włoską markę biżuterii reprezentuje trzecie pokolenie, dbając o zachowanie trzonu projektów dziadka, który miłość do otaczającego świata przelewał m.in. na biżuterię. Włoska marka, jak Armani, należy do najbardziej luksusowych na świecie. Wystarczy spojrzeć na biżuterię, którą ma w ofercie – jest niczym dzieło sztuki, które zachwyca w każdym detalu.

W połowie ubiegłego stulecia włoska marka wkroczyła na amerykański rynek, podbijając serca mieszkańców Ameryki. Wyroby utożsamiane były ze stylem old Hollywood, blaskiem, luksusem, przepychem i ekstrawagancją. Do kultowych kolekcji należy Etoilee – złote przeplatające się łańcuszki, wypełnione rzeźbionymi liliami i diamentami. Kolejna to kolekcja Ghirlanda, inspirowana diamentami.

Chopard

łańcuszek Chopard
fot. chopard

Kolor, złoto, diamenty – Chopard jest jedną z ulubionych szwajcarskich marek wśród majętnych, cieszy się popularnością na prezent dla kobiet. Wszystko zaczęło się w 1860 roku, gdy to 24-letni Louis-Ulysse Chopard założył w Sonvilie manufakturę, która specjalizowała się w zegarkach kieszonkowych. I dość szybko osiągnął sukces na szwajcarskim rynku. Kolejne pokolenie rodziny Chopard skrzyżowało się z rodziną Scheufele, która również prężnie rozwija się w branży jubilerskiej. Po rozmowach Scheufele przejęli firmę Chopard.

Biżuteria Chopard od dekad romansuje z kinem i jest uwielbiana przez gwiazdy z pierwszych stron gazet, jak Natalie Portman czy Julia Roberts. Aktorki chętnie zakładają spektakularne i unikalne projekty od Chopard na czerwony dywan.

Van Cleef & Arpels

Kolczyki Vancleefarpels
fot. vancleefarpels

Biżuterię od Van Cleef & Arpels nosiła królowa Włoch Maria Józefa, nosi Mariah Carey czy Cameron Diaz. Pod koniec XIX wieku Estelle Arpels wyszła za mąż za Alfreda Van Cleefa. Każde z małżonków pochodziło z rodziny o korzeniach jubilerskich. W ich genach tkwiła miłość do kamieni szlachetnych i piękna. Obecnie ich oferta obejmuje biżuterię, zegarki, perfumy. Początkowo tworzyli biżuterię z drewna i materiałów szlachetnych – było to coś na zasadzie amuletów, które miały przynosić szczęście. Słynęli również z oryginalnych zegarków.

Van Cleef & Arpels inspirował się egzotyką, kulturą Egiptu, Chin, Indii oraz Japonii. Akcenty z tamtych kultur przenosili na wyroby jubilerskie. To niejedyna rzecz, która ich wyróżnia. Ikoną marki jest Mystery Set – innowacyjna metoda oprawiania kamieni szlachetnych. W taki sposób jubilerzy Van Cleef & Arpels oprawiają szmaragdy, diamenty oraz szafiry. Mystery set jest znakiem rozpoznawczym marki i synonimem doskonałości w świecie jubilerstwa.

Bvlgari

Pierścionek Bvlgari
fot. bvlgari

Pod koniec XIX wieku grecki złotnik założył we Włoszech markę jubilerską, od której biżuteria jest dziś zaliczana do najbardziej pożądanych na świecie. Sotirio Bulgari, twórca marki, inspirował się kulturą i historią Włoch. Biżuterię widział jako kombinację żywych kolorów, włoskich motywów oraz odpowiedniej wielkości – luksusowa biżuteria nie powinna być za mała ani za duża. W rozwój marki duży wkład wniósł nie tylko talent twórcy, ale też Brytyjczycy przybywających do Włoch, którzy zachwycili się jego wyrobami i promowali je poza granicami Włoch.

Synowie Sotirio zainspirowali ojca do przejścia od wyrobów srebrnych do wejścia na rynek złota i tak biżuteria Bvlgarii zyskała nową, włoską, słoneczną odsłonę. Przez dekady marka wprowadzała na rynek innowacje i nie bała się odważnych połączeń. W jej ofercie są również dodatki, jak portfele ze skóry i torebki. Tak jest po dzień dzisiejszy, łączy wyjątkowość kolorów świata natury z włoską tradycją i kreatywnością twórców.

Harry Winston

Wisiorek Ze Szmaragdem Harry Winston
fot. harrywinston

Gdzie poszukiwać biżuterii z najwyższej jakości diamentami? W świecie luksusu każdy wie, że Harry Winston to jedna z marek, która stawia wyłącznie na najlepsze diamenty z klas kolorystycznych D, E, F. Uznawane za najcenniejsze, nie mają barwy. Ich wyjątkowość odbija się w blasku do końca życia i w kolejnych pokoleniach. Nazwa marki pochodzi od jej założyciela. Harry Winston, amerykański jubiler, uwielbiał diamenty i w Ameryce okrzyknięto go królem diamentów.

Pierścionki zaręczynowe, naszyjniki i bransoletki od tej firmy cechuje bezsprzecznie elegancja na najwyższym poziomie, wyrafinowanie, doskonałość i wyjątkowość. Harry Winston nie idzie na kompromis, stawiając na tańsze rozwiązania, dlatego jego wyroby zaliczane są do najbardziej prestiżowych na świecie.

Graff

Pierścionek Zaręczynowy Graff
fot. graff

Kultowa już biżuteria brytyjskiej marki bazuje wyłącznie na białych diamentach, które cechuje niezwykły blask, przejrzystość i wyjątkowość. Są one jednymi z najdroższych kamieni szlachetnych i najrzadszych. Zdecydowanie wpływają na budowanie pewności siebie i atrakcyjności. Marka Graff ma obsesję na punkcie wyjątkowych diamentów i perfekcji. Powstała w latach 60. ubiegłego stulecia. Jej założyciel Laurence Graff swoją pierwszą firmę otworzył w wieku 18 lat. Jak sam mówił, pochodzi z rodziny, w której ciężka praca była codziennością. I on zamierzał wykorzystać zmysł do biznesu przekazany w genach.

Londyński król diamentów, bo tak nazywany jest Mark Graff, ciężką pracą stworzył prestiżową biżuterię. Graff chętnie inwestuje w odkupowanie diamentów i ich odnawianie. Posiadają m.in. Graff Pink – różowy diament.

U najpopularniejszych jubilerów króluje biżuteria o ponadczasowej elegancji, przeplatana nowymi trenami. Klasyka i wyjątkowość tworzą fantazyjne dzieła.

Total
0
Shares
Prev
Krem do cery wrażliwej – na co zwrócić uwagę?
Krem Do Cery Wrazliwej Na Co Zwrocic Uwage
fot. freepik.com

Krem do cery wrażliwej – na co zwrócić uwagę?

Cera wrażliwa wymaga szczególnej pielęgnacji, co wiąże się ze stosowaniem

Next
Jak dbać o cerę wrażliwą?
Jak Dbac O Cere Wrazliwa
fot. freepik.com

Jak dbać o cerę wrażliwą?

Wiele osób, a w szczególności kobiet zadaje sobie pytanie – jak dbać o